OPIS MOŻLIWOŚCI TRANSPORTU
Zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego oferujemy Ci transport, którego jakości jesteśmy pewni.
Naszym priorytetem jest dostarczyć towar do naszych klientów na czas, tanio i bez uszkodzeń.
Opis usług poszczególnych przewoźników:
PACKETA
Dostawa na adres
Dostawa paczki pod dowolny adres na terenie PL następnego dnia roboczego po wysyłce.
Otrzymasz wiadomość SMS lub e-mail o tym gdzie znajduje się twoja paczka i kiedy zostanie doręczona.
Możliwość wyboru płatności za pobraniem, gotówką oraz płatności zbliżeniowej kartą kredytową.
Więcej szczegółowych informacji można znaleźć tutaj: https://www.packeta.pl/
Punkt Z
Opcja dostawy do jednego z ponad 15 500 punktów sprzedaży w całej PL lub Z-BOX. Placówki znajdują się w większości miast powyżej 1 500 mieszkańców.
Możesz odebrać swoją przesyłkę następnego dnia roboczego po wysyłce w czasie, który Ci odpowiada.
Bezkontaktowy odbiór paczek dzięki przesłanemu kodowi pozwala na odbiór paczki bez dowodu osobistego, a nawet przez osobę trzecią.
Otrzymasz wiadomość SMS lub e-mail o ruchu przesyłki do dnia jej doręczenia oraz kiedy paczka pojawi się w punkcie.
Możliwość wyboru płatności przy odbiorze. Opcja płatności kartą kredytową nie jest niegwarantowana - zależy od wyboru punktu dostawy, gdzie wskazana jest informacja o opcjach płatności za pobraniem.
Więcej szczegółowych informacji można znaleźć tutaj: https://www.packeta.pl/doreczanie
GLS
Dostawa na adres
Paczka zostanie dostarczona przez kuriera firmy transportowej GLS pod wskazany przez Ciebie adres, zazwyczaj w ciągu następnego dnia roboczego. GLS poinformuje Cię o dostawie za pośrednictwem poczty elektronicznej
Otrzymasz trzygodzinny przedział czasowy, kiedy należy spodziewać się kuriera. W wiadomości znajduje się również numer telefonu do doręczyciela i obsługi klienta GLS.
Jeśli pierwsza próba dostarczenia przesyłki przez GLS nie powiedzie się, otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS zawierającą bezpośredni link do aplikacji GLS.
Można wybrać płatność za pobraniem, jest to płatność zbliżeniowa kartą kredytową.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dla odbiorców paczek znajdują się na stronie GLS.
DPD
Dostawa na adres
Przesyłki są standardowo dostarczane w ciągu 48 godzin od odbioru.
Klient otrzyma z wyprzedzeniem wiadomość SMS lub e-mail z godzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.
Łącznie do 3 prób doręczenia w przypadku niedostarczenia.
Klient ma dostęp do aplikacji internetowej DPD, w której może nie tylko śledzić ruch swojej przesyłki, ale także przekierować przesyłkę do punktu nadania lub przekierować przesyłkę na adres zapasowy. W aplikacji możliwe jest również przekierowanie daty dostawy z opóźnieniem do 10 dni