Możliwości transportu

Opublikowany 01.09.2023.

 

 

PACKETA

 

 

Dostawa na adres

Dostawa paczki pod dowolny adres na terenie PL następnego dnia roboczego po wysyłce.

Otrzymasz wiadomość SMS lub e-mail o tym gdzie znajduje się twoja paczka i kiedy zostanie doręczona.

Możliwość wyboru płatności za pobraniem, gotówką oraz płatności zbliżeniowej kartą kredytową.

Więcej szczegółowych informacji można znaleźć tutaj: https://www.packeta.pl/

 

 Punkt Z 

Opcja dostawy do jednego z ponad 15 500 punktów sprzedaży w całej PL lub Z-BOX. Placówki znajdują się w większości miast powyżej 1 500 mieszkańców.

Możesz odebrać swoją przesyłkę następnego dnia roboczego po wysyłce w czasie, który Ci odpowiada.

Bezkontaktowy odbiór paczek dzięki przesłanemu kodowi pozwala na odbiór paczki bez dowodu osobistego, a nawet przez osobę trzecią.

Otrzymasz wiadomość SMS lub e-mail o ruchu przesyłki do dnia jej doręczenia oraz kiedy paczka pojawi się w punkcie.

Możliwość wyboru płatności przy odbiorze. Opcja płatności kartą kredytową nie jest niegwarantowana - zależy od wyboru punktu dostawy, gdzie wskazana jest informacja o opcjach płatności za pobraniem.

Więcej szczegółowych informacji można znaleźć tutaj: https://www.packeta.pl/doreczanie

  

 

GLS 

 Pro e-shopy | GLS Ceská Republika

Dostawa na adres 

Paczka zostanie dostarczona przez kuriera firmy transportowej GLS pod wskazany przez Ciebie adres, zazwyczaj w ciągu następnego dnia roboczego. GLS poinformuje Cię o dostawie za pośrednictwem poczty elektronicznej

Otrzymasz trzygodzinny przedział czasowy, kiedy należy spodziewać się kuriera. W wiadomości znajduje się również numer telefonu do doręczyciela i obsługi klienta GLS.

Jeśli pierwsza próba dostarczenia przesyłki przez GLS nie powiedzie się, otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS zawierającą bezpośredni link do aplikacji GLS.

Można wybrać płatność za pobraniem, jest to płatność zbliżeniowa kartą kredytową.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dla odbiorców paczek znajdują się na stronie GLS.

 

 

DPD

 Soubor:DPD logo (2015).svg – Wikipedie

Dostawa na adres 

Przesyłki są standardowo dostarczane w ciągu 48 godzin od odbioru.

Klient otrzyma z wyprzedzeniem wiadomość SMS lub e-mail z godzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.

Łącznie do 3 prób doręczenia w przypadku niedostarczenia.

Klient ma dostęp do aplikacji internetowej DPD, w której może nie tylko śledzić ruch swojej przesyłki, ale także przekierować przesyłkę do punktu nadania lub przekierować przesyłkę na adres zapasowy. W aplikacji możliwe jest również przekierowanie daty dostawy z opóźnieniem do 10 dni